Na tem področju lahko črka "M" v SMART povzroči zmedo, saj obstaja več različic pomena kratice SMART. Na primer, M lahko pomeni merljiv, smiseln ali motivacijski (Measurable, Meaningful, Motivational).
Zamenjava merljivega s smiselnim ali motivacijskim lahko spremeni strukturo in osredotočenost SMART cilja, pri čemer se zmanjša pomen merjenja napredka, kar OKR eksplicitno poudarja. Pri OKR ni prostora za interpretacijo.
Cilj (Goal) vedno vsebuje kratek kvalitativno napisan stavek (Objective) in ključne rezultate (Key Results). V angleškem jeziku je Objective sinonim za besedo Goal. V slovenskem jeziku tako za Goal kot tudi za Objective uporabljamo besedo "cilj".
OKR se od SMART razlikuje tudi po tem, da so cilji OKR oblikovani tako, da običajno odražajo razmerje do organizacijske hierarhije, ekip in njihove dinamike.
Končni OKR je na samem vrhu OKR hierarhije in traja 5, 10 ali celo več let. To je cilj, ki združuje vizijo podjetja (kje želimo biti v prihodnosti?) in njegovo poslanstvo (zakajo obstajamo?).
OKR cilji podjetja, ki želijo povzeti strateške namene podjetja tvorijo drugo raven in običajno trajajo eno leto. Predstavljajo torej strategijo podjetja, prevedeno v 3 do 5 ciljev, za katere si prizadeva celotna organizacija. OKR podjetja imajo pomembno vlogo pri usklajevanju dela v celotni organizaciji, določanju jasne usmeritve za vse zaposlene in zagotavljanju referenčne točke za OKR skupine.
Ekipni OKR cilji so tretja raven OKR metodologije. Izvajajo se v četrtletni kadenci in predstavljajo taktične korake, ki jih skupine ali oddelki izvajajo za doseganje napredka pri doseganju OKR podjetja.
V primerjavi s SMART zagotavlja OKR dodatno raven organizacijske strukture in konteksta, v katerem cilji delujejo. SMART v primerjavi s tem upošteva oblikovanje ciljev le ločeno, pri OKR pa je povezava med cilji v celotni organizaciji jasna.
Celoten koncept sloni na prepričanju, da so cilji ključni za doseganje organizacijskega uspeha.
SMART merila si je enostavno zapomniti, enostavno jih je uporabljati in se odlično obnesejo pri določanju osebnih ciljev. Vendar pa merila za SMART opisujejo cilj ločeno. OKR zagotavljajo dodatno raven organizacijskega konteksta in predstavlja določanje ciljev kot vajo za celotno podjetje. Z OKR lahko celotna organizacija doseže jasnost in osredotočenost.